Weer thuis!

25 juni 2017 - Ossendrecht, Nederland

Vroeg op gisteren, want de planning is dat we om 08:00 uur vertrekken. De tassen waren al ver ingepakt, alleen nog de bedden afhalen en de handdoeken verzamelen. Deze moeten we weer inleveren met de sleutel van het huisje. Om 06:50 uur zitten we al aan de afgebakken stokbroodjes en kunnen er dus lekker de tijd voor nemen. Als we weg rijden is het 07:35 uur, we liggen nu zelfs voor op schema ;-).

Het eerste stuk van de reis is het landschap nog erg heuvelachtig. We concluderen dat het eigenlijk te vergelijken is met het landschap van de Teletubbies! Lala en Po die dan van de grasheuvels afrollen en zeggen "Nog een keer!" Nou hier zouden ze heel wat tijd door kunnen maken met dat gerol.

Verder naar onderen in Denemarken wordt het landschap gladder, maar is het nog steeds ontzettend rijk aan bomen en velden. De grens over en we zijn alweer in Duitsland. Dan rijden we langs veel velden en in nog geen 5 kilometer afstand zien we zeker 10 reetjes lopen. Zo ons best gedaan de afgelopen 3 weken om tijdens het rijden beesten te spotten, zo rijden we op de snelweg en zien we ze staan.

De tomtom gaf bij vertrek aan dat we om 16:15 uur in Brielle zouden zijn,.... maar Ray had al gezien dat er bij Hamburg en Bremen oponthoud was. En zowaar! We zijn door allerlei dorpjes en over B-wegen gestuurd. Maar één maal voorbij Bremen kunnen we gewoon door rijden. Onderweg smullen we nog even van de koude pasta salade die Jen gemaakt heeft. Goed dat we bordjes en bestek mee hadden!

Het laatste stuk Duitsland wordt het al wat drukken met het auto verkeer. En eenmaal in Nederland is het erg druk. Pffffff..... dat hebben we dus niet gemist in Noorwegen en Denemarken. We hebben toch wel een op- en in elkaar gepropt landje hoor. Dan zijn we om 18:00 uur in Hoogvliet. Daar komt Jim met onze auto heen en Mandy en haar vriend komen ook. Dan sluiten we met z'n alle onze vakantie af in het restaurant. Even alle plaatsen de revue laten passeren en weer lachen om alle grappige momenten die we hebben gehad.

Noorwegen was erg indrukwekkend. We hebben daar zoveel verschillende landschappen gezien, vielen vaak van de ene verbazing in de andere. De luxe die we hadden van de hotels waren erg aangenaam. De vakantie woning in Denemarken was verrassend mooi en lag op een heerlijke locatie. En dat gebied waar we zaten had zoveel te bieden. Het land straalt rust en ruimte uit.

Kortom een geslaagde vakantie met onze beste vrienden!

Weer een mooie herinnering erbij !!!!!

1. Jennie en rene:
    25 juni 2017
    XXX geen woord aan toe te voegen
  2. Ma S:
    25 juni 2017
    Wat fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. Ik heb genoten van de reis beschrijvingen en de mooie foto's. Helemaal tof!!!!!!!!!!!!!!!!! Doei allemaal.................
  3. Pa en ma:
    26 juni 2017
    Ja hoor gevonden , het laatste reisverhaal.!!
    Helemaal top . !!!!!!!!!!!!!
    Denk dat er nog heel lang over nagepraat gaat worden en gelachen, dat hebben we inmiddels ook al meegemaakt .!!
    Blij jullie weer gezond terug te zien.!!!
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!!!
    groetjes Jen en Rene .Annemiek en Ray.xxxx
  4. Carla:
    26 juni 2017
    en Ray? Nog iedere ochtend je verse eitjes bij t ontbijt?
    Wat zullen jullie dat missen zo n ontbijtjes...